Aquest manual ofereix una introducció rigorosa i alhora accessible a la Història del Dret a Catalunya, pensada especialment per a estudiants de primer curs del grau en Dret, però també d’interès per a altres disciplines de les ciències socials i humanes. Mitjançant un recorregut cronològic que s’estén des dels precedents preromans fins a l’actualitat, l’obra convida a comprendre el Dret com una realitat històrica dinàmica, estretament vinculada als contextos polítics, socials i culturals de cada època.
Lluny de limitar-se a un compendi de dades, aquestes lliçons adopten un enfocament interpretatiu que combina el coneixement amb la reflexió crítica. L’estudiant hi trobarà eines per comprendre les fonts del dret, identificar els actors que el creen i analitzar-ne l’evolució, així com per desenvolupar competències essencials com la lectura, la comprensió i la interpretació de textos jurídics i la construcció d’un discurs jurídic propi. Amb una clara vocació docent i alineada amb els principis de l’alineació constructiva en la docència universitària, aquesta obra esdevé un recurs fonamental per iniciar-se en el món jurídic amb solidesa, criteri i perspectiva històrica.
Arnau Raventos, Lídia ; Ginebra Molins, M. Esperança; Tarabal Bosch, Jaume
Atelier Libros. 2020
32,00 €
30,40 €
Arnau Raventos, Lídia ; Zahino Ruiz, Mª Luisa
Marcial Pons Ediciones Jurídicas y Sociales. 2015
38,00 €
36,10 €
Aguado Renedo, César (Coordinador); Aragón Reyes, Manuel (Director)
Civitas. 2011
49,43 €
46,96 €
15,00 €
14,25 €
Díaz Revorio, Francisco Javier; Espín, Eduardo; García Mahamut, Rosario ; López Guerra, Luis; Medina Guerrero, Manuel; Oliver Araujo, Joan; Ridaura Martínez, Mª Josefa; Serra Cristóbal, Rosario
Tirant lo Blanch. 2022
44,00 €
41,80 €
Souto Paz, José Antonio
Marcial Pons Ediciones Jurídicas y Sociales. 2007
47,12 €
44,76 €
88,00 €
83,60 €